Regulamin wpłat

Regulamin dokonywania płatności za pośrednictwem FaniPay

§ 1 Zasady świadczenia usługi

  1. Regulamin określa warunki i zasady płatności poprzez linki po płatności FaniPay na rzecz Fundacji Kicilandia Kącik Adopcyjny z siedzibą w Ozorkowie, wpisanej do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0001138530.
  2. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Krajowy Integrator Płatności S.A. zwany dalej Operatorem płatności. Operator płatności realizując usługę płatności elektronicznych występuje jako dostawca usług płatniczych w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (Dz. U. 2011.199.1175 z późn. zm.). Organem sprawującym nadzór nad Operatorem płatności jest Komisja Nadzoru Finansowego.
  3. W celu korzystania z Usługi niezbędne jest posiadanie urządzenia pozwalającego na dostęp do sieci Internet, włącznie z programem służącym do przeglądania jej zasobów.
  4. Każda osoba dokonująca płatności (zwana dalej Użytkownikiem) na stronie jest zobowiązana zapoznać się z regulaminem. Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia Klienta z zawartych w nich zasad.
  5. W momencie dokonania płatności, Użytkownik potwierdza fakt zapoznania się z niniejszym regulaminem i potwierdza, że akceptuje go w obowiązującej formie.

§ 2 Usługa płatności elektronicznych

  1. Dostępne formy płatności to:

a. Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
b. Płatności online
c. Płatności mobilne BLIK

d. Cykliczne płatności elektroniczne – umożliwiające regularne obciążanie rachunku karty płatniczej Użytkownika w czasie oraz na kwotę ustaloną między Użytkownikiem a organizacją pozarządową.

2. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Użytkownika kartą płatniczą przyjmujący wpłatę dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Użytkownika.

§ 3 Prywatność i poufność
  1. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.) jest Operator płatności. Dane osobowe Użytkowników są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa przez Operatora płatności, w celu świadczenia usług, archiwizacji, a także w celach marketingowych dotyczących usług i produktów Operatora płatności i podmiotów współpracujących. Użytkownik korzystając z usługi płatności elektronicznej nie będzie otrzymywał informacji marketingowych i handlowych jeśli nie wyrazi na to zgody.
  2. Dane Użytkowników mogą być udostępniane tylko podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości.
  3. Operator płatności zapewnia Użytkownikom realizację uprawnień wynikających z wyżej wymienionej ustawy, tzn. umożliwia Użytkownikom wgląd do własnych danych osobowych i ich poprawianie. Użytkownik ma prawo wniesienia w przypadkach wymienionych w przepisach prawa pisemnego umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania jego danych osobowych.
  4. Prywatność, ochrona przed dostępem osób nieupoważnionych oraz inne możliwości zagubienia lub zniszczenia poufnych informacji są chronione przez Operatora płatności poprzez zabezpieczenia techniczne i organizacyjne.

§ 4 Postępowanie reklamacyjne

1. Każdemu Użytkownikowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w sprawach związanych z funkcjonowaniem strony.

2. Reklamacje należy składać drogą elektroniczną (na adres e-mail Fundacji: fundacja[a]kicilandia.pl, wpisując w tytule „Reklamacja”) lub w formie pisemnej.

3. Fundacja udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 30 (słownie: trzydzieści) dni od dnia jej otrzymania.

4. Darczyńcy mają prawo zażądać zwrotu darowizny w terminie 7 dni od jej wpłacenia. W celu uzyskania zwrotu należy wysłać e-mail na adres: fundacja[a]kicilandia.pl. Prosimy o umieszczenie w temacie wiadomości słów: „Zwrot darowizny” i podanie informacji takich jak: imię i nazwisko, a w przypadku darowizny bezpośredniej na konto bankowe Fundacji: numer konta bankowego i potwierdzenie transakcji. Wpłata, po potrąceniu kosztów przelewu, zostanie zwrócona w terminie do 7 dni roboczych od dnia wpływu zgłoszenia do Fundacji.

5. Użytkownik wyraża zgodę, na to by odpowiedź na reklamację wysyłana została na adres e-mail, z którego została nadesłana reklamacja. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Operator płatności może wysłać odpowiedź na inny, wskazany przez składającego reklamację, adres e-mail.

×