Regulamin dokonywania płatności za pośrednictwem FaniPay
§ 1 Zasady świadczenia usługi
- Regulamin określa warunki i zasady płatności poprzez linki po płatności FaniPay na rzecz Fundacji Kicilandia Kącik Adopcyjny z siedzibą w Ozorkowie, wpisanej do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0001138530.
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Krajowy Integrator Płatności S.A. zwany dalej Operatorem płatności. Operator płatności realizując usługę płatności elektronicznych występuje jako dostawca usług płatniczych w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (Dz. U. 2011.199.1175 z późn. zm.). Organem sprawującym nadzór nad Operatorem płatności jest Komisja Nadzoru Finansowego.
- W celu korzystania z Usługi niezbędne jest posiadanie urządzenia pozwalającego na dostęp do sieci Internet, włącznie z programem służącym do przeglądania jej zasobów.
- Każda osoba dokonująca płatności (zwana dalej Użytkownikiem) na stronie jest zobowiązana zapoznać się z regulaminem. Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia Klienta z zawartych w nich zasad.
- W momencie dokonania płatności, Użytkownik potwierdza fakt zapoznania się z niniejszym regulaminem i potwierdza, że akceptuje go w obowiązującej formie.
§ 2 Usługa płatności elektronicznych
- Dostępne formy płatności to:
a. Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
b. Płatności online
c. Płatności mobilne BLIK
d. Cykliczne płatności elektroniczne – umożliwiające regularne obciążanie rachunku karty płatniczej Użytkownika w czasie oraz na kwotę ustaloną między Użytkownikiem a organizacją pozarządową.

2. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Użytkownika kartą płatniczą przyjmujący wpłatę dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Użytkownika.
§ 3 Prywatność i poufność
- Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.) jest Operator płatności. Dane osobowe Użytkowników są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa przez Operatora płatności, w celu świadczenia usług, archiwizacji, a także w celach marketingowych dotyczących usług i produktów Operatora płatności i podmiotów współpracujących. Użytkownik korzystając z usługi płatności elektronicznej nie będzie otrzymywał informacji marketingowych i handlowych jeśli nie wyrazi na to zgody.
- Dane Użytkowników mogą być udostępniane tylko podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości.
- Operator płatności zapewnia Użytkownikom realizację uprawnień wynikających z wyżej wymienionej ustawy, tzn. umożliwia Użytkownikom wgląd do własnych danych osobowych i ich poprawianie. Użytkownik ma prawo wniesienia w przypadkach wymienionych w przepisach prawa pisemnego umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania jego danych osobowych.
- Prywatność, ochrona przed dostępem osób nieupoważnionych oraz inne możliwości zagubienia lub zniszczenia poufnych informacji są chronione przez Operatora płatności poprzez zabezpieczenia techniczne i organizacyjne.
§ 4 Postępowanie reklamacyjne
1. Każdemu Użytkownikowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w sprawach związanych z funkcjonowaniem strony.
2. Reklamacje należy składać drogą elektroniczną (na adres e-mail Fundacji: fundacja[a]kicilandia.pl, wpisując w tytule „Reklamacja”) lub w formie pisemnej.
3. Fundacja udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 30 (słownie: trzydzieści) dni od dnia jej otrzymania.
4. Darczyńcy mają prawo zażądać zwrotu darowizny w terminie 7 dni od jej wpłacenia. W celu uzyskania zwrotu należy wysłać e-mail na adres: fundacja[a]kicilandia.pl. Prosimy o umieszczenie w temacie wiadomości słów: „Zwrot darowizny” i podanie informacji takich jak: imię i nazwisko, a w przypadku darowizny bezpośredniej na konto bankowe Fundacji: numer konta bankowego i potwierdzenie transakcji. Wpłata, po potrąceniu kosztów przelewu, zostanie zwrócona w terminie do 7 dni roboczych od dnia wpływu zgłoszenia do Fundacji.
5. Użytkownik wyraża zgodę, na to by odpowiedź na reklamację wysyłana została na adres e-mail, z którego została nadesłana reklamacja. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Operator płatności może wysłać odpowiedź na inny, wskazany przez składającego reklamację, adres e-mail.